Jsi magnetem na ty správné klienty?

Vše, co se dá shrnout pod zákaznickou zkušenost s tvojí značkou, s tebou, tvými produkty a službami, má svoji energii. Je to vibrace, která s lidmi buď ladí nebo neladí. Nikdy nebude ladit se všemi, ale důležité je, zda ladí s těmi, se kterými chceš pracovat.

Jsou to lidé, kteří jsou nadšení ze tvých produktů a služeb?
Platí tito lidé za tvé služby rádi a včas?
Pracuje se ti s těmito lidmi dobře?
Profitují tito lidé z vaší spolupráce nejvíc ze všech?

Toto jsou charakteristiky tzv. kvalifikovaných či ideálních klientů. Lidí, pro které jsou tvé produkty nebo služby účinnou odpovědí na jejich problém. Klientů, kteří nehledají nejnižší cenu, ale kvalitní odpověď na své potřeby. 

Během dvou hodin zjistíš, jak se stát magnetem na ideální klienty.

Najdi účinnou vibraci

Na magnetické konzultaci spolu vytvoříme profil právě těchto kvalifikovaných klientů. Poté se podíváme na tvé podnikání a odhalíme vibraci, která z něj k potenciálním i stávajícím klientům promlouvá. Skrz fotky, videa, grafiku, texty, posty na sociálních sítích, zákaznickou zkušenost a nabídku produktů. 

V poslední části se pak podíváme na to, jak sladit to, co vyzařuješ ve své prezentaci směrem ven a jak to upravit, abys přitahovala právě ty kvalifikované klienty, se kterými pro tebe bude radost pracovat.

Ideální klient

Zjistíme, kdo je tvůj ideální klient a co chce.

Aktuální vibrace

Odhalíme, jak v současnosti působí tvá značka na lidi.

Magnet na klienty

Najdeme způsoby, jak přitahovat klienty, po kterých toužíš.

Máš-li chuť zkonzultovat energii své značky a naladit se na ideálního klienta, není nic jednoduššího, než objednat se na konzultaci. Cena je 7000 Kč

Po zaplacení objednávky se ti ozvu s nejbližšími možnými termíny a pošlu dotazník, po jehož vyplnění se podívám na tvoji značku očima potencionálního klienta a naladím se na její vibraci, abych byla na konzultaci plně připravená a ty jsi získala z mých schopností maximum.

V termínu konzultace spolu strávíme dvě hodiny online (přes Zoom, Skype či Messenger) a probereme všechny tři části procesu.